Hon som går med rumpan bar

Hej babes, super trött men slänger ihop ett inlägg! Idag va jag ledig men hade morgon
möte först sen jobbade jag på och gjorde klart beställningen på halsduken till kl blev 4,
då åkte jag in och solade 15 min med ett träningspass efter och avslutade sen med Mary
Kay möte! Några missar idag, först glömde jag att äta så kl 22 åt jag både min lunch och
middag , ajaj! Sen glömde jag självklart lite saker till ombyte då jag åkte direkt från träning
till möte.. Handduken (bra där), trosor (så fick gå med rumpan bar under byxorna) och fin
skor (som vi ska ha på mötena). Men men gick ju bra ändå!

Imorgon är det pw kl 8.00, jobb 12-17 & ett sm pass kl 19.30! Btw har jobbet det
godaste kaffet jag druckit!! Blev nästan chockad när jag tog första koppen, tycker
annars att inget slår egna kaffet!

God natt snuttisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0