Ta mig bort

Heej babes, kom precis hem från stan där jag mys med min fru Tina med middag
och fika på Gränby ! Vi har gått och kollat lite på kläder (som vi alltid gör haha),
hittade jätte mycket jag ville ha, finns massa fina sommar plagg ute redan och vi
gick omkring och drömde oss bort till värmen ! Vill dra till Spanien igen med frugan,
snälla låt mig vakna upp i ett hotellrum med Martina vid min sida !!!

Men nästa helg är iaf kryssningen, lääängtaaaar !!



Åh önskar nästan att jag hade bruna ögon, skulle matcha så fint med mitt hår !
Nu har jag dragit in en träningscykel in till mig som jag tänkte köra ett kvälls
pass på, ska försöka få till ett pass om dagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0