If you wanna be my lover you gonna get with my friends

Heej babes, shiit vilken dag det ha varit på jobbet ! Galet mycket att göra och fullt med kunder
och snitt, hade en beställning tills imorgon men det hann jag inte med även fast jag gick nästan
en timme efter stängning, så får åka in tidigare imorgon och fixa det. Hade två praktikanter att ta
hand om, en av dom gick i 8:an och den andra är jätte duktig så man tänker inte ens att hon
pluggar ! Men det är helt klart min grej att vara "the boss", gillar inte när någon bossar över
mig haha, nej men de va jätte kul att lära ut och ta hand om någon !

Något som är heelt galet är att jag i natt drömde om en kille jag gick i samma skola
som i högstadiet och har inte sett eller tänkt på på år och dar, undrade varför jag
drömde om han när jag vaknade men de va inte den knäppa delen.. HAN KOMMER
IN I BUTIK I DAG OCH KÖPER (haha råka först skriva löper istället för köper)
BLOMMOR AV MIG !? Är inte det jävligt sjukt så säg !?

Nej nu måste jag snart sova, ska upp tidigt imorgon igen, önskar dock att isen
hade smält på vägen utanför så man kunde hinna med att ta en pw eller springtur
innan jobbet .. Svårt att få in träning när man jobbar 10-19 mitt i stan när man
inte kan innan ! Efter vill man bara hem och få i sig mat som man inte hinner
slänga i sig på hela dagen ! På tal om jobbigt jobb, fy fan för att jobba som
florist, de kan man inte jobba med i flera år iaf inte i butik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0