I need a tough lover

Heej snyggingar!! Hoppas ni mår bra, själv är jag rätt död efter ett hårt boxningspass på
90 minuter efter jobbet! Fick självklart en dubbelt så stor kille att köra med, just my luck
haha men klagar inte, älskar utmaningar och det är så djävulskt kul att träna med killar
för man tar verkligen i allt man har! Dock kunde jag inte andas ordentligen efteråt för
att han hade nog fått till en hård spark i sidan av magen på mig så lär vakna upp med
både blåmärken och träningsverk! Fatta fit man skulle vara om man körde några såna
pass i veckan, ska nog börja med att ta ett i veckan om det passar jobbtiderna! Hoppas
att jag kommer kunna lyfta allt på jobbet imorgon haha ;). Pappa utbrast –nej va ska du
dit och göra?! När jag berättade om träningen, men hallå jag är inte otålig, lite smällar
är klart jag klarar! Verkar som att män inte förstår sig på att tjejer boxas? Har hört samma
sak förut på gotland, vi kan vi med så don´t mess with us ;)

Nej men måste få i mig nått nu eller ska man bara gå och lägg sig tro?? Skriver mer när jag har
tid :) sköt om er!! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0