Greken Tira med ett nytt jobb

Hello dear ! Började dagen med att gå en pw i skogen, känner mig lite stolt över mig
själv när jag lyckas ta mig ur sängen för att träna (är inte en morgonmänniska) och
sen åkte jag in till cafét för att provjobba. Va jäääättteee kuuul !! Det är greker som
äger och dom trodde jag va grek, vad är det där, har hört det jätte mkt nu! Haha antar
att jag ser ut som en grek helt enkelt! I slutet av dagen fick jag jobbet!! Är så himla glad
så jag spricker, ska bli jätte roligt att lära mig kaffe och allt inom café jobb! Det är ju en
fantastisk erfarenhet att ha med sig, något man kan jobba med överallt :)

Har några dagars jobb framför mig så måste sova, börjar kl 12 imorgon så iaf sovmorgon,
ska ut imorgon med har jag tänkt så jag har det gjort! Sov så gott sötisar :)




Nästa helg är det kryssnings dags, sover hos finaste på Torsdag så vi kan åka in till
Stockholm och shoppa lite snyggt innan vi drar iväg! Åh hoppas veckan går fort!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0