I eat dude´s like you for breakfast

Hej gullungar, äntligen är jag ledig imorgon och njuter sönder av det ! Har dock
ett möte imorgon men har fram till fyra på mig att städa, tvätta och träna ! Har
bara hunnit med att äta och sova mellan jobbtimmarna, måste ju hinna annat
med men dom få timmarna man är ledig är man ju helt slut både i kropp och huvud !
Idag va jag så slut i skallen så jag i slutet inte kunde räkna ut va en kvinna skulle
få tbx i växel av en 100 lapp då hon handla för 43.. Ja ni fattar, då är man rätt slut !

Men händer mycket galet på dagarna ändå, orkar inte ta det just nu men shiiit vilka idioter
det finns där ute !! Önskar att jag va agent 007, med licens att döda ibland .. Fatta om vi
gjorde oss av med alla äckel (typ seriemördare & våltäcksmän), typ ha medecinska tester
på dom jävlarna istället för på oskyldiga djur !! Jaja bla bla råttor är ju inte lika värda som
oss människor, visst glömde att allt levande ska vara indelat i värdegrupper !! MYY BAAD ..

Några fina människor finns det ju iaf, som mina kämpare till vänner tex <3 

Tira out !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0