,

Blev sugen på att svara på lite frågor !

Vad är ditt hela namn: Tira Mimmi Linnéa Hagstedt

Favorit färg: Hmm, kan nog inte säga en favorit men gillar svart, rosa, grå, lila, grön & röd lite extra

Favorit plagg: Skjortor helt klart

Hur lång är du: 1.69, önskelängden är 1.65 !

Din ögonfärg: Intensivt blåa, ibland gröna, ibland väldigt mörk blåa. Fråga mig inte varför !

Beskriv dig själv med tre ord: Snäll, envis & kärleksfull

Favorit låt just nu: SVÅRT, delad första plats Erase me - Kid kudi & She doesn´t mind - Sean paul

Dina bästa egenskaper: Oj, det måste nog va att jag är väldigt snäll, generös & lekfull

Dina sämsta egenskaper: Haha har fått ärva pappas pms så kan bli riktig arg, kan inte
heller bara göra en sak i taget, har alltid flera projekt på gång ! Gillar dessutom att köpa
saker fast jag inte borde.

Vart skulle du helst vilja vara nu: Hos Tina och kolla en film, eller på månen.. haha

Vad vill du vara om 10 år: Vill ha mitt egna framgånsfulla märka och kanske några
butiker runt om i världen, ha vännerna i närheten, kanske förlova med mannen i
mitt liv.

Vad skrattade du åt senast: Hmm, vet du de har jag ingen aning om, skrattar ofta så haha.

Vad ser du fram emot nu: Paris resan, att mina kläder ska bli klara, imorgon då jag
ska träffa vännerna, plugg till hösten, resa till Nora .. Massa !

Hur sover du: Somnar lättast på mage men med ett ben åt sidan och något att hålla
om, brukar frysa så en varm tröja, trosor och två täcken ! På varma tider med trosor,
gillar inte att vara helt naken !

Vilka länder har du varit i: Oj det orkar jag inte ens räkna upp ! Min pappa va pilot ..

Godis eller chips: Lätt godis

Vad äter du till frukost: 2 ägg & caffe/te eller fil med nötter och bär

Sexigast hos en kille/tjej: Självförtroende, någon som står ut ur mängden och vågar
vara sig själv, och så självklart långa män med muskler ;)

Är du kär i någon: Nej, men kanske har tycke får någon.

När fyller du år: 27 December

Bästa skönhetknep: BUS eller solarium, träning, bra mat och självklart nytvättat hår !

Favorit serie: Usch gillar inte den frågan, men vänner ligger nog varmast om hjärtat !
Dock kan jag hela serien utantill men man blir alltid glad när man kollar på det !

Vem är den roligaste personen du vet: Hmm Elmina och jag är ju väldigt galna båda
två och har samma sjuka humor som inte alla förstår, men känner fler som får mig
att ligga och dö av garv på golvet (bland annat Nora), kan nog ha roligt med vem
som helst !

Choklad eller lakris: Måste jag välja ?? Då säger jag väl choklad, men mörk !

Finaste komplimangen du fått: Hehe har tre, du är så läcker, du har satt färg på hela
min värld & du är så färgstark och syns vart du än går. Alla från ett ashole dock men
de va iaf något som berörde en, än bara du är snygg, het och sexig !

Vilken ringsignal har du på mobilen: Hmm den som kom med mobilen, vill ha en riktig
låt men fattar fan inte hur man gör, måste typ gå in via dator och installera och skit !

Svär du: Som fan att jag gör, är bara för att jag vill uttrycka mig rätt haha

Favorit tidning: Hmm gillar alla möjliga med träning och kläder !

Vad ska man göra för att få dig glad: Säga att jag är vacker haha eller ge mig något jag
tycker om, eller hitta på något kul som jag skulle tycka om !

Vad gör du nu: Skriver det här ? Men dags att säga bye så stoppar här !!

Lägg upp två bilder på dig!




LOVE YOUR TIRA H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0