Nora min finis !

Heej sötnosar ! Fick just ett rus av lust att skriva i bloggen, bra va !? ;)

Pratade med NORA idag !! Helt sjukt, vi har pratat endast en gång sens vi skildes
åt på Gotland med tårar i ögongen ! Vi har messat massa och sagt säkert 10000 ggr
att vi ska ta våra jävla mobiler och ringa någon gång haha ! Men blir lätt så när det
är så mycket åt bådas håll och man bor långt ifrån varandra men shit vad jag saknar
den tjejen, hon är heelt underbar och tillsammans skulle vi nog beskrivas som skrattet
själv haha! Har tänkt på att åka dit flera gånger och nu är det fanimej verkligen dags !
Hon berättade att hon skaffat kille (som är dö läcker, fett avis ;) men mycket längre än
så kom vi inte för hon skulle på ett möte ! De va riktigt härligt att höra hennes röst och
hennes mysiga skånska dialekt .. Har seriöst kunnat vakna mitt i nätterna och dött av
saknad !! Just nu vill jag inget hellre än att plugga ett år till med henne, hon lät rätt
sugen på det hon med ! Kanske inte blir just gotland men det spelar inger roll vart
det är bara jag får vara med henne !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0