Torsdag

Hello darlings !

Hade det super mysigt igår hos älsklingen, kollade på Unstoppable & House of
wax dock somnade Elmina till skräckisen, varför somnar alla mina vänner när
vi kollar på film ?! Jag kan bara somna om filmer är riktigt jävla dålig eller om
jag är svin trött men annars är det i stort sätt omöjligt haha ! Och så är jag skit
less på min dator som inte vill ta emot dvd skivor ! Ibland funkar det men måste
sitta och klicka ut den och stänga den mins 100 ggr innan !! Pappa säger att det
är svin dyrt att laga, jag skulle gissa på typ 500 ? Men han säger att det är billigare
att köpa en ny dator ?! Förlåt men det tror jag knappast, kanske om jag hade en
begagnad skit dator men min kostade 20 000, visst nu är det några år men ändå !
Ska gå och fråga, tror pappa har jävligt fel och om inte är det ju helt sjukt !




Jag igår när jag, mamma & pappa åkte till Fullerö handel där dom har massa

fina inrednings saker ! Köpte en sjukt snygg mellanstor spegel med svart
ram och rosa strass stenar till Elmina och en jätte fin plastblomma. Borde
kanske inte gilla plastblommor då jag är florist men tycker dom har börja
göra riktigt fina nu ! Ska lätt köpa massa sen så man har en stor vacker
bukett som räcker mer än en vecka och sen köpa hem då det ska vara
extra fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0