Tjocktröja Tira H´s

Hej babes, sydde min tjocktröja i Söndags ! Tryckte mina händer och min mun haha,
mina händer ser jätte stora ut på bilden, men lovar att dom inte är så stora ;)

Hade alls tänkt ha spets och grejer, men brukar oftast bli något helt annat
än vad jag tänkt från början, får alltid massa idéer när jag håller på ! Blev
jätte nöjd och den är super mysig att gå omkring i ! Den är inte heller så
lång som den ser ut att vara, men kom på att jag skulle vilja göra en i ett
tunnare tyg (detta är i bomull och stumt) och lång ! Har massa med tyg
färg kvar, dock är dom här tygen rätt dyra och man får ju bara ett försök
men är super kul att göra något helt eget ! Kom på att jag ska ta hit syrrans
barn (dom som är lite äldre) så dom kan få trycka sin egen tröja, de skulle
iaf jag tycka va skit kul i den åldern ! :)





Haha min kompis sa att man tänkte bröst när man såg tröjan (för att man tänker
att händerna ska ta på dom), de va verkligen inte meningen haha men hon sa även
att hon hade läst att män blir på något sätt lyckligare av att kolla på bröst ! Ja vi vet
väl alla att dom kollar åt det hållet dugligt, men att dom blev lyckligare av det .. Så
har du kille, låta han få en ordentlig titt när ni får tillfälle för det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0