SNÖÖÖ

Heej babes ! Haft en super mysig dag med momo och mamma i stan ! Vaknade
upp med massa snö (!), åt mammas goda müsli, hoppade in i duschen och sen
åkte vi och hämtade upp mormor ! Vi fikade och gick på Simon och ekarna med
Bill Skarsgård, har nu sett flera filmer med honom och han är riktigt bra ! Nu ska
jag njuta ut denna söndag med någon mysig film, te och hallon & grädde !

Imorgon ska jag & pappa storhandla mat, har fått med mamma och pappa
att börja med LCHF och det börjar på allvar imorgon ! Sen blir det gymmet
så klart !

LOVE



Jag idag på bion, är helt kär i min mysig tröja ! Köpte den på Vero moda, trodde
först att det inte va jag riktigt men nu vill jag bara gråta när jag måste ta av mig
den haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0