Pink is the shit

Jag älskar att mina vänner är precis som mig när det kommer till små
vardags överraskningar ! Får jag syn på nått en kompis skulle älska så
köper jag den (om den inte för dyr då), det är helt onödigt egentligen
för dom vet att jag älskar dom ändå men det är ändå jätte kul att få
något utan någon speciell anledning ! För några veckor sen fick jag en
skit snygg svart klocka (min gick ju sönder på festen) och ett vackert
armband med ett hjärta på av Tina och igår fick jag en rosa Iphone
laddare av Elmina ! Jag älskar verkligen rosa, är helt klart en av mina
favorit färger men Elmina, hon är helt sjukt kåt på rosa haha, det är
nästan så hon borde söka hjälp om det ;)

Tack älskling ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0