KÄRLEK

Det har även hänt något super kul när jag haft en behövd pause.. Mina älsklingar
Tina & Jimmy förlovade sig i Thailand !! Jimmy berättade redan i somras att han
skulle fria och tror ni att de va kul att hålla sig så länge eller ?! Men är jätte glad
att han litade så mycket på mig att han berättade det för mig efter vi bara hade
träffats några gånger !

Är så glad för mina gullungar (ja dom är mina, äger båda två haha ! Dom
va redigt dyra men dom är värda varje krona ;) ! Dom är det finaste paret jag
någonsin sett och jag tycker om Jimmy jätte mycket, nästan som en extra
bror och det är precis vad jag vill känna för mina bästa vänners pojkvänner !
Tror på dom med hela mitt hjärta och kommer stötta dom med allt jag kan
när dom behöver det

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0