Jag är så heeet, kan någon svalka mig !?

Heej babes, va med mina tjejer Emelie & Emma i Torsdags och mös hela
dagen, shoppade, solade, hjälpte Emma i butiken, fikade och åt på Bullit
varsin New york stake och i helvete va gott det va ! Rena rama matorgasmen !
Men dan efter mådde jag inte alls bra, vaknade upp och så fort jag ställde mig
upp började det brusa och snurra, va säkert bara sekunder från att svimma så
låg i sängen hela dagen nästan, mamma ringde mig klockan 4 och undrade om
jag levde och att jag behövde få i mig lite mat och vatten ! Gick och, va så varm
så man nästan brände sig på mig men frös som en galning, vet inte alls vad det
va men idag mådde jag bättre ! Åkte med mamma in till stan och hjälpte henne
att hitta ett par snygga jeans sen gick vi på nya Sherlock holmes filmen, en heldag
med mamma med andra ord ! Imorgon blir det kanske långfärdskridskor, dock har
jag inga och tror att min syster lånade mina vanliga för år sen ! Haha kommer ni
ihåg hur det gick förra året ? Då vi skulle ha hockey bockey i skolan och självklart
ville jag vara med men smart nog så provade jag på innan att åka eftersom de ändå
va år sen jag åkte, ja det gick ju inte så bra så nöjde mig som hejar klack istället ;)

Men vi får se, åkte lite med tjejerna efteråt och då va det istället jag som fick dra alla efter
mig haha, sötnosar, saknar dom !!! Men sy ska jag iaf göra, har flera projekt på gång ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0