It´s you, it´s you I want next to me when all my drams come true

Vilken toppen träning, va galet mycket folk dock, helt fullt i salen och blev dessutom
trampad på handen men det gick bra ! Blir riktigt peppad när det är massa folk, man
känner energin och styrkan i rummet, som att alla tänker nu jävlar kör vi ! Det är
fantastiskt ! Funderar om jag ska gå någon PT utbildning, men de där är ju så svårt !
Om någon bara skulle kunna lägga fram en plan, vad jag behöver och måste göra
för att komma dit jag vill ! Satan va skönt det skulle vara .. Dröm planen nu ser ut
såhär :

1: Få ett mysigt heltidsjobb på typ ett hotell och jobba sönder till sommaren
2: Resa runt i sommar med en god vän
3: Gå på gotlands skolan år 2 i höst med Nora
4: Plugga till PT eller något annat inom träning ELLER något med djur
5: Jobba med träning i några år ELLER med djur
6: Starta och grunda mitt företag
7: Öppna butiken
8: Bli svin rik, flytta till New york, rädda massa djur, skaffa mig man & barn (?)
9: Leva lycklig tills döden tar mig

Haha nått sånt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0