I need some hot stuff baby

Hi babes, köpte tyg och foder till kavajen idag ! Är inte världens kavaj tjej
men vi har dresscode på jobbet med kavaj så vill göra min egen, har aldrig
sytt en kavaj förut så ska bli jätte kul ! Valet låg mellan att ha lila eller champagne
färgat foder, blev champagne då mamma gillade den mest ! Själva kavajen är det
svart tyg till. Sen skulle hon på möte vid 19 så åkte till mitt gamla jobb på solariet,
dom har nya ägare nu och hon som äger nu är super mysig ! Jobbade med henne lite
förut så hon ville ha mitt nr så jag kunde jobba när dom behövde det ! Dom har även
börjat med laserbehandlingar & naglar, ska lätt ta bort allt hår på benen, under armarna
och bikinilinjen en vacker dag ! Fatta skönt och slippa raka sig och det är ju inte något
man kommer sakna heller precis ! Efter det solade jag och gick lite på Gränby !

Imorgon har jag morgonmöte sen ledig resten av dagen, känns som
att en förkylning kryper sig på så ska lugna mig med träningen några
dagar ! Blir nog att jag åker och leker med syrrans lilla plutt Love med
mamma i Knivsta efter mötet !



Har inte solat på jätte länge så trodde absolut inte det skulle synas alls men
fick fan lite färg ! Dock sätter sig den finaste färgen på min mage och ben och
inte så myckt i ansiktet där man vill ha det.. Men men ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0