,

Hello babes ! Hade tänkt att jag skulle ta det lugnt på gymmet idag, hoppa
springbandet. Det gick bra i början men sen kunde jag inte låta bli när den
mitt framför näsan på mig blev ledig ! Mina benhinnor är värdelösa ! Vill byta
dom, någon intresserad ?? Har tränat upp min dumma rygg några år tbx (gjorde
illa den på gympan i högstadiet), kan inte ligga på för hårt underlag ännu men
annars är det bra med den. Sen började handlederna krångla, har även tränat
upp dom, kan dock inte göra riktiga amhävningar men det funkar iaf.. Men kan
inte träna bort ben problemen, det är det som krånglar till det ! Och jag kan inte
ta det lugnt, försöker men jag funkar helt enkelt inte så ! Vill inte sluta med dom
träningarna jag tycker är roligast, aldrig i livet så jag vet inte vad jag ska göra !
Har frågat flera om hur jag ska lösa det med dom säger bara samma sak, ta inte
i så mycket. Det hjälper inte ett piss !!

Vill ha en kropp som kan hänga med i mina svängar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0