Hello lover ..

Såg ett avsnitt satc men sen blev jag rastlös och började söka jobb och kolla på
kläder istället ! Har ärligt talat inte alls haft någon sug på jobb (eller något annat
för den delen) den senaste tiden men har som sagt inte mått prima heller men
nu är jag super taggad och vill börja jobba på en gång och köra sönder några
månader fram sen självklart belöna mig själv med ett och annat för att sedan
ha det gött ett år med plugg och många skrattattacker med Nora ! ;)

Vet inte riktigt var min lust kom ifrån, så här inspirerad har jag inte varit på läänge. Men
antar att man måste vara längst nere på botten innan saker och ting börjar ljusna upp, nu
är det bara att köra allt jag har och hoppas att jag inte ramlar tbx i !!


Äkta Tira tröja, skorna är bara föör snygga !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0