Drömmer mig bort

Heej babes ! Sitter ensam hemma i stora huset med ett glas vitt och oth ! Har det
skit gött medans mamma och pappa är på opera sänt live från New york i Hallstavik !
Sitter och drömmer mig bort lite här och var medans täcket slukar mig, som iväg till
ett varmt land med bästa vännerna, till Paris med mamma, Härnösand och självklart
Gotland med Nora ! Hoppas nu verkligen att det blir gotland med henne, komma bort
från allt för här är det ALLTID något vilket det och andra sidan är där med men det är
helt klart lugnare där ! Bara tanken att gå omkring i Visby får mitt hjärta att slå extra
slag. Denna gång ska jag tvinga mina vänner att komma och hälsa på, fick bara dit
Elmina förra året och hon älskade det lika mycket som jag, vi har några riktigt fina
minnen därifrån ! Åh skulle vilja visa er hur det var där, vad vi gjorde, vad som hände,
det är som rena rama filmen !

Nej nu ropar oth på mig, ha en fortsatt trevlig helg ! KISSES



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0