Då kör vi, 2012 !!

Shiit gick in för att kolla hur statistiken på bloggen låg, trodde seriöst det skulle
vara ett rakt streck (btw har jag kommit på mig själv att suga på när man ska
skriva e:n och ä:n, de går bara inte in i mitt huvud så ni får ha lite överseende
med det tack) liggandes på noll men så va det inte ! Jätte glad att ni hänger med
men känner mig liiite dum att jag inte skrivit. Har massa saker att skriva och berätta
om men får ta en hel bloggdag eller nått för att hinna ikapp ! Men ville kika in så när
jag ändå är här så kan jag ju skriva mina mål för mitt 2012 !

Mitt år ..

1. Börja lära mig franska
2. Börja lära mig noter (när jag skriver börja är det för att jag inte
ska få hela pressen på mig att klara av allt på ett år)
3. Köpa en ny gitarr och öva, mycket mera
4. Bli bättre på att visa mina känslor, jag håller allt inom mig, iaf
då jag är ledsen, det är knappt så att någon vet om när jag är det.
5. Bli bättre på att skissa/rita
6. Fixa drömkroppen (hur många ggr har man inte sagt det, men nu JÄVLAR)
7. Prova på att färga håret Rihanna rött (kanske som en belöning när jag har kroppen?)
8. Göra saker jag är rädd för
9. Skriva en låt
10. Åka till New york (mitt & Elminas måste göras detta år)
11. Kör en Elmina & har nu godisförbud fram till jul (då allt, chips, läsk rubbet ! Dock
en mörk chokladbit time to time)
12. Lyssna mer på mig själv, mitt liv och kommer alltid att gå ut på att se efter andra
men ska lära mig att lyssna på mig själv och vad jag behöver med, det har jag verkligen
lärt mig 2011 ..




Den senaste tiden har jag verkligen inte mått bra, men tror styrkan i mig börjar
finna sin väg tbx, kan vara ett falskt alarm men fan va jag hoppas att det inte är
det ! Hoppas ni andra mår super och att ni fått vila upp er lite nu som kan behövas
inför det nya året ! Är ni med mig nu, det här är första gången jag verkligen säger
det så antar att det verkligen kan bli så men det här året ska blir det bästa ever !!!

Det bästa med nytt år, är nystarten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0