Bloggen den nya terapin ??

Bloggen är ju som rena rama terapin ! Skön att skriva av sig lite, känns
inte lika hårt att skiva här som att gå och prata med någon !

Är så less på löshåret nu, vill ta bort det nu nu nu !! Måste boka in
en tid med Natta för det och mys, bra att man kan slå två flugor i
en smäll ! Btw har jag nog aldrig känns mig mer som ett lik än nu,
är blekare än marken ute just nu, mörk runt ögonen, äckligt hår ja
allt är bara usch fy och blä ! Tror jag har någon sovstörning för hur
länge jag sover känner jag mig aldrig utvilad ! Men men, orkar inte
bry mig om det så får va så ett tag !

Nu måste jag färga utväxten, träning kl 19 !



Jag och lillhjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0