Covergirl

Hej babes ! Har haft en skön Söndag, va bland annat ute på en pw med mamma i
solen ! Igår va vi hos syrran på middag, Malin har fyllt hela 14 år, shit va stora barnen
börjar bli ! Då ska vi inte ens tala om Martin som fyller 18 i år och är dubbelt så lång
som jag haha (nästan iaf, 195 cm) ! Ja Malin har verkligen blivit stor och blir bara vackrare
och vackrare för varje dag !




Dom säger att vi är väldigt lika varandra och ja.. med den här bilden kan jag
nog hålla med haha men annars är hon skönheten av familjen lätt ! Jag och
Elmina har alltid sagt att hon kommer bli jagad av killarna som om dom va
vargar haha ! Och ja vi hade ju rätt, skulle inte bli förvånad om hon en dag
är världens kändaste modell, hon kanske kan bli min huvudmodell om sisådär
10 år ;)

Själv håller jag mig nog till designandet, men måste säga att en och en annan
cover skulle vara sjukt kul att vara med på ! Men de är kanske något alla tjejer
har som en smygdröm ?? :)



Juste ÄLSKAR mina toning skor, underbara att jobba med också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0