True blood

Okej nu är det så att jag har blivit heeeelt besatt i True blood !! Innan har jag
bara sett det snabbt på tv när jag gått förbi när mamma och pappa kollat men
av de får man absolut ingen uppfattning då man måste kolla från början. Jag
äääälskar vampyrer, dom är sexiga som bara den och om jag hade valet att
bli en så LÄTT att jag skulle, dock inte om jag inte fick träffa mina nära och kära
och är inte heller helt förtjust i den vita hyn men på något jävla vänstern får dom
till och med vitbleka looken att fungera ! Serien är rätt grov och kanske inte för allas
ögon, det är mycket blod och sex, fast inte precis något jag har problem med ;)

Kom och sätt dina huggtänder i min hals om du vågar ;)



Skarsgård är fan i mig sexigast i hela serien, va länge sen man såg honom men han
passar verkligen som vampyr och han är dessutom otroligt bra på engelska som faktiskt
vi svenskar kan vara rätt dåliga på ! Våran nya svenska stolthet om du frågar mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0