Söndag

Heej snyggingar ! Idag va jag, mamma & pappa och åkte långfärdskridskor, super
mysigt ! Nu ligger jag och fryser som fan och funderar på vad jag ska hitta på ikväll !
Försökte få med mamma på bio med hon va inte alls sugen på att lämna huset, vilket
jag är, men vet inte vad jag vill göra riktigt .. Jaja får väl se vad jag kommer på !




Btw har det tydligen blivit en nagel trend att måla ringfingret i en annan färg nu, kom
på det för typ ett år sen då jag höll på att prova på olika saker med nagellack för att
hitta något eget men nu har alla det istället ! Fan !! Fattar inte ! Kom någon annan på
det samtidigt ?! Ja har då aldrig sett det på någon annan förns nu .. Det har hänt samma
sak flera gånger när jag har designat och sytt ett plagg så ser jag liknande modell i butikerna
några veckor senare, huuurrr gåår det tilllll ?!! Visst att det kan hända ibland, men har fan
varit så flera gånger nu .. Sjukt irriterande iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0