Lördag

Imorse vaknade vi till liv vid 11 tiden, jag och några tjejer sov hemma hos Emelie
och kom hem vid 4. Jag började då kolla på ett program på tv om en man som va
mamma till kalkon ungar, va en sån fin berättelse och jag blev helt inne i den medan
dom anda kämpade med madrassen haha ! Vi käkade mysig frukost, fixade till oss lite
och åkte tbx till Pia !

Nu är jag uppladdad med nötter, mörk choklad och bär med grädde och
ska mysa till OTH resten av kvällen, är lite trött så ska nog inte bli allt
för sen ! Det är som rena rama sagolandet ute nu, otroligt vackert
med snö och solen som lyser på det ! Dock är det riktigt jävla kallt,
imorgon tänkte jag, mamma & pappa åka långfärdsskridskor om det
inte är för kallt ! Jag hoppas det blir riktigt fint väder och runt 8-10
minus !

Haha en nyvaken Tira ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0