Kill me now please

Heej babes, hoppas ni mår bra ! Själv har jag blivit sjuk och mår piss rent ut sagt.
Vet inte riktigt vad det är men mår konstant illa och har svin ont i magen som att
det är ett litet monster som sitter där inne och jävlas ! Va igår till gynekologen för
har nu haft mens i nästan två månader i sträck ! Helt sjukt, har inte haft mens sens
förra sommaren innan jag åkte till Gotland för att jag satt i en p-stav just för att slippa
mensen (har turen att slippa den med p-piller eller p-stav) och hon skrev ut några piller
åt mig som förhoppningsvis ska bryta helt så jag slipper detta. Så funderar på om det
kan vara dom som spökar ? Eller om det va något fel med fisken eller rödbetorna jag
åt till middag igår ? Men hoppas att det inte är någon skit som går !!

Hos gynnan igår fick jag göra ett ultraljud för första gången, de va fett sjukt, kändes
som att man skulle se ett foster eller nått haha ! Sen åkte jag och tränade, rätt hårt
med 10 mins uppvärmning, 35 mins springning på bandet, ett pm pass och ett halvt
spinnpass ! Förstår inte riktigt hur jag klarade av de efter endast frukost i magen, blev
lite yr i sista passet så va nog smart att jag gick då ! Känns lite i sidorna och i rumpan
idag, älskar att känna av träningen !

Nu ska jag kolla vänner som alltid får mig att känna mig bättre, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0