Hej då fina ängel

Hej babes, igår sa vi hej då till Emelies syster Catrin Gropendahl. Va ett jätte fint
slut med underbara sånger av syskon och vänner, tycker det är riktigt jävla starkt
av dom att ställa sig och sjunga på en begravning jag skulle då aldrig klara av det !
Själv kände jag mig helt lugn på vägen dit men så fort vi kom till kyrkan började
hjärtat slå ordentlig och va tvungen att koncentrera mig på att andas men jag och
Emma gick tillsammans och höll varandra lugna. Efter åkte vi till Pia som är mamma
till Catrin och hade lite fest som Catrin hade önskat sig, vi hade jätte trevligt ! Dansade,
pratade, skrattade och tog hand om varandra. Hehe de va en jätte söt kille där på kanske
10 år(?) som va både grym på piano och att dansa, han fick lära mig att shufflea haha
söt unge ! Klickade även jätte starkt med hans syster, vi va jätte lika och till och med
deras mamma trodde att jag var hon ibland haha, riktigt härlig och sprallig tjej, kan finnas
en underbar vänskap där ! :)




Haha de klart vi tog kort ... ;)


Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej, vart begravdes Catrin? I sala?

2012-02-10 @ 17:33:23
Postat av: TiraH

hejsan, hon begravdes i Vittinge kyrka !

2012-02-11 @ 00:09:04
URL: http://hagsteedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0