Slår klackarna i taket ikväll

Heej babes och glad påsk på er! Har haft det super mys med familja idag!
Ikväll blir det utgång med Emelie, Therese och några fler! Blev riktigt sugen
på klackar ikväll, har nog inte haft på mig klackar på månader!! Men man blir
ju inte så sugen när det är snö och kallt ute men har fått tbx sugen nu när våren
är påväg!

Har även satt på mig strumpbyxor och kjol kvällen till ära, dragit på en svart sotning på
ögonlocken och rufsat till håret! På tal om hår klippte jag av 12 cm idag!! Hatar att ha kort
hår och fick lite smått panik efter men har försökt göra det ett tag nu, andledningen va inte
bara att jag behövde toppa utan att nån jävla frisör har klippt det i en båge?! As fult vill ju ha
rakt hår med samma längd på allt och ingen utklippning heller. Så kommer bli riktigt snyggt
när det växt några cm till men nu känns det extremt kort (även fast mina systrar typ skrek
när jag sa att jag hade kort hår haha) men får helt enkelt göra det bästa av det och njuta av
att ha fräscht hår istället då jag typ aldrig klipper håret för att jag hatar det !

Blir en nykter utgång för mig och bilen hänger då med, sjukt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0