Vad säger ditt ansikte om dig ?

Har massor av inspelade Tyra Banks show avsnitt som jag betar av då
jag känner för det och har tid, idag såg jag en jätte intressant då Tyra
hade bjudit in bland annat en ansiktes läsare, en kvinna som kan räkna
ut vilken person typ du är utifrån ditt födelsedatum m.m. Om jag själv
inte skulle bli skrämd av hur ofta horoskopen passar in perfekt skulle
jag tycka att sånt är skit förmodligen, men precis allt dom berätta som
jag själv hade stämde ! Det intressantaste va ansiktes läsaren, skrev
ner ansiktes läsningen hon berättade om på mobilen ! Läsk själv och
kolla om det stämmer på dig med !


Skrattgropar = lekfull
Hakgrop = hög sexualitet
Hög panna = intelligens
Tydlig linje mellan näsa och läpp = rå passion & uthållig
Veck runt ögonen = bra humor & reaktioner
Fylliga läppar = kärleksfull, generös & uttrycker värme
Små & smala läppar = farlig & självupptagen
Stor näsa = ekonomisk stabil
Bred mun = tillgiven & ekonomiskt generös
Rund kind struktur = kärlek för vackra saker

Lekfull haha skojar du eller ;), lagom intelligent haha, passionerad och uthållig helt klart,
kärleksfull, generös & varm äh hell yeah, tillgiven & ekonomisk generös, kärlek för vackra
saker, typ mitt liv ja ! Det är som att läsa om sig själv !! Coolt


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0