Rosa bandet pannband

Heej snyggingar ! Började dagen med att träffa en gammal kompis
i stan och kollade blomdekorationer, ska nämligen gör begravnings
dekorationer till henne nästa vecka ! Sen hade jag möte och efter 
de drog jag till gymmet och körde ett pass ! Sen va jag till Gränby
med mamma, köpte en vit skjorta och en vit bh (har typ bara mörka
eller färgade bh:ar och passar inte riktigt till en vit skjorta då man
jobbar) och även lite pyssel grejer ! Imorgon är eventet och har varken
gjort några plagg eller inspirations tavlan, fast de med tavlan är för att
tonerna till skrivaren har fuckat så både jag och mamma lackar ! Men
ska up tidigt imorgon och göra tavlan får åka och köpa tidningar istället,
plagg har jag ju som jag kan visa ! Har faktiskt inte alls brytt mig om det
här eventet, inte något jag valt att ägna tid åt men ska ändå bli kul och
tror de går rätt bra ändå ! Ska satsa mer till nästa event (kommer dock
inte ihåg när det va)..

Men har iaf gjort ett pannband som kommer lottas ut till vinnaren, alla som är
med ger ut en gåva var !



200 kr

Beställer man ett rosa pannband av mig skänker jag 20 kr till rosa bandet ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0