Underbart läppstift på en sprallig tjej !

Heej babes ! Mamma & jag skulle börja med att springa omkring på Gränby
för att hitta någon snygg polo topp, men tiden sprang iväg så snabbt så hann
aldrig med att kolla tyger ! Får ta det på Måndag eller nått !

Är så sjukt sprallig och full av energi ! Vill ut och träffa folk, dansa,
dricka goda drinkar och ett par glas vin, pussa på vännerna, go crazy
helt enkelt ! Kollar runt lite bland vännerna men alla verkar upptagna !
Oh nooo, hoppas någon är lika på som jag för pallar inte vara hemma
ikväll ! Får se vart jag hamnar, man vet ju aldrig med mig ;D


Jag idag i bilen, i mitt nya underbara lila röda läppstift från Mary Kay !
(bildens ljus gör orättvisa mot min hy, så illa är det iaf inte) ;)






Önskar er en toppen kväll, gör nått galet ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0