Syskonhelg

Heej babes, vaknade imorse mitt i en underbar dröm ! Drömde att jag var
med Nora, bara pratade och skrattade, inget speciellt men satan va jag saknar
den där lilla tokan !! Måste verkligen åka ner till Malmö och krama om henne
snart !

Idag ska vi till syster Maria som fyller år imorgon och fira henne och
hennes son Martin som blir hela 17 år ! Känns fortfarande som att han
är en liten kille på 10 ju !!

Igår mös jag med andra hälften av syskon skaran hos mormor !



Elvis har vuxit upp till en liten kille jue ! Senast jag såg han va han ännu en bäbis !!
Hallå de va ju bara et par månader sen !? Nu springer han omkring med världens
energi !

Min underbara vackra syster Sandra med brorsans lilla Iris  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0