Push it to the limit

Idag va jag på en militär träning, kändes det som iaf ! Va en kille som
hade passet och körde hårt med oss, brukar alltid försöka köra hårdast
av alla i salen (vet inte vad det är, någon tävlings inriktad sak kanske)
kan inte låta bli ! Tänkte nu speciellt när jag varit sjuk så länge att jag
INTE skulle köra så hårt, men de går inte, får någon slags knäpp i huvudet !
Ibland kan jag vara riktigt trött och då klarar jag helt enkelt inte av det men
annars .. Så nu blev det ännu större press, när det va en kille ! Älskade det,
va precis sån puch jag önskar från ledaren ! Första killen som lyckats få mig
helt slut kan jag lova !

Är så jävla underbart att få träna igen !!




Otroligt sugen på att dra utomlands några veckor/månader !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0