Loka skumbanan, Anders Bagge, franska beundrare, stickad mössa, champagne överraskning & en bästa vän !

Heej snyggingar !! Har haft en underbar helg i Stockholm med min älskling
Elmina ! Tog bilen och åkte i Lördags kväll helt spontant och drog en fantastisk
natt på Stureplan i Stockholm ! Vi kom in först vid halv ett tiden och drog till
Magenda och stannade till stängning då gick vi vidare till White room där bland
annat Anders Bagge spenderade natten ! När vi skulle hem fick vi två franskmän
i haket, haha de va faktiskt sjukt kul att se Elmina jaga iväg dom, nej nej nej nu
går ni här ifrån, inga bilder och inga pussar, nej nej nej, jag ropar på polisen ! Sen
hamnade vi på efter fest hos Tim, kom hem sisådär lagom till 10, helt döda !

Nu är jag hemma och ska snart vidare till Emelie och kolla in lägenheten !
Ska bli jätte mysigt, sen ska jag på träning !!!! Äntligen, typ 5 veckor senare,
är fortfarande hostig och shit men nu skiter jag i det !!

Nej nu måste jag kila, puss på er !




Vi två på väg in till SP <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0