Lite höst inspritation

Love love loove it ! Höga svarta jeansen, skorna & kragen med det instoppade
håret, sjukt snyggt ! Nästa vecka är Chajn events som jag och mamma ska vara
med på, själv ska jag göra en inspirations tavla om höstens mode och försöka
hinna med att sy upp ett par plagg. Är insnöad på skjortor med en stickade tröjor
över så tänkte slänga ihop en enkel skjorta med någon snygg färg på och en sydd
tröja i stickat tyg (hinner knappast med att sticka en, om inte stickmaskinen ?)..
Jaja får se vad det slutar med !

Är fortfarande pigg försov mig imorse och sov en timme extra än vad jag
är van vid så kanske därför ? Halsen va mer svullen imorse när jag vaknade,
ahh är så less på att vara sjuk nu, måste gå till doktorn för så här länge kan
inte vara normalt att vara sjuk !?

God natt snyggigar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0