Event

Sprungit omkring nu och varit jätte irriterad att flera timmars jobb är förstört
då inte skrivaren fungerar, men blev ett ganska bra resultat till slut ! Ska göra
en helt ny till nästa gång har jag tänkt. Får inte heller upp mitt nya plusgiro
konto för Mary Kay så kan inte lägga en order ! Men har inte tid att fixa det
nu, ska snart lägga sminkningen och klä på mig ! Vi ska ses allihop på MK
och sminkas kl tre, jag ska få hjälpa till ! Jätte kul, får inte börja med
sminkprodukterna än fast det är det jag tycker är mest intressant så
ska bli kul att hjälpa till med det ! Sen ska vi åka och ställa upp allt
och äta kräftsoppa tillsammans !

Ha en bra dag allihop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0