,

Heej snyggingar ! Har haft en så sjukt bra helg så det finns inte !! Va hos Elmina
i Solna hela helgen, åkte hem kl 5 imorse ! I fredags gick vi ut och dansade helt
spontant med Natta och Stefan, hade sjukt kul ! Gick omkring lite och funderade
om det skulle bli Sturecompagniet eller Laroy men va sjukt mkt folk så vandrade
istället in till Lobby, va perfekt dansgolv (då man kan hoppa omkring så mkt som
man vill) med lagom mycket folk och bra musik ! Sen har vi myst jag och älsklingen
med att åka till Ikea och film m.m ! Va inte kul att åka därifrån imorse, ville helt klart
strejka mot allt och bara ligg kvar i sängen hos henne ! Idag har jag jobbat med pappers
arbete, betalningar och mail, ikväll är det Mary Kay möte 18.30-21 !

Idag fyller min babe Emelie år ! Blir firande med tjejerna på Fredag, jag och Emma
håller på att fixa och dona till en toppen dag med mycket skoj, men eftersom det
ska bli en överraskning vad vi ska göra så får ni veta nästa vecka ! :)



Lycklig tjej igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0