Wild spirit

Efter träningen ikväll åkte jag förbi Elminas mamma Emelie för att lämna av
en sak och då öppnar Arvid ! Blev jätte paff va jag inte beredd på alls haha !
Han sa att han tyckte jag skulle söka jobb i Stockholm och att jag gärna kunde
bo hos han ett tag tills jag hittade något annat ! Så söt och fin han är ! Så jag
ska absolut börja söka jobb i Stockholm !! Annars funderar jag faktiskt lite på
att åka tillbaks till Gotland och studera en termin till, vet inte alls om det går
eller om jag vill det men tänker iaf på saken ! Smsade med Nora idag vi sa
att vi skulle höras på telefonen imorgon ! Sjukt mysigt, va jätte länge sen
som vi pratade på telen, saknar henne sjukt mycket ! Hon ska snart flytta
in i lägenhet och grejer, ska bli jätte kul att höra allt !!

Nu måste jag sova sötnosar, har möte imorgon sen blir det ett pass på gymmet !

PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0