Vad är bäst, sex eller en dusch ?

Okej, jag HATAR att duscha, bara gör det ! Man blir blöt, tar flera timmar innan
håret torkar om man inte ruffsar om det hela tiden, blir aldrig rätt temperatur
och bara allmänt jobbigt ! När man kommer hem från träningen vill man ju
knappast hoppa in i duschen !! Haha, Tina håller inte med alls, hon tycker att
en dusch är bättre än sex ?! Konstig brud .. Om man ska säga att något är bättre
än sex får man ändå dra till med något ordentligt som att bli kliad på ryggen eller
att gå till frisören (älskar när folk håller på med mitt hår, underbart !) men en
dusch !? Verkar va många som gillar att duscha, jag kan inte förstå vad grejen
är, om det fanns andra sätt att bli ren på skulle jag lätt aldrig duscha ! Är verkligen
ett kattdjur haha !

På tal om kattdjur, hatar när folk tror att man antingen är en katt människa
eller hund människa ! Om det bara skulle finnas det ena eller det andra skulle
jag inte vara något, älskar både hundar och katter !! Så de så ;)


Kommentarer
Postat av: Tina

HAHA! Men okej då, sex är grymt jäkla bra det också! Men måste ändå stå fölr mitt ord att det är otroligt skönt att duscha! Men är inte helt knäpp som offrar allt för en dusch! Haha! :P LOVE ! <3

2011-11-10 @ 12:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0