we found love in a hopeless place

Heeeej snyggingar !! Fredagen blev riktigt lyckad, möttes vid stationen i Stockholm
och drog till laser game och mötte upp boysen ! Va taggad med lite rädd först eftersom
jag aldrig kört det förr men shit va kul det va !! Sprang dock mer omkring och skrattade
och skrek haha ! ;)

Sen åkte vi till Emma & Sebbe där jag sminkade tjejerna, dock
blev det jätte kort om tid så hade bara några minuter på mig på
varje ! Jag sa till Emma att vi skulle ses tidigt så vi INTE skulle
behöva stressa !! Hade inte heller några säkerhetsnålar så kunde
inte få fast vingarna på ett snyggt sätt så dom fick stanna hemma,
ögonfransarna kapade jag typ halva på för såg helt galet ut haha !
Sen avslutades det med utgång med dans i klackar, tog av mig dom
på dansgolvet för gick inte att hoppa omkring så bra med dom men
då kommer vakten och säger att jag måste ha dom på mig ?!! Jag
får väl skylla mig själv om jag får glas i foten ? Tro mig de skulle
vara skönare ändå ! I slutet önskade jag att jag hade en stor stark
man som kunde ta mig på ryggen hem ^^

Lördags natten va mindre rolig då jag hade blivit matförgiftad !! Hade familjemiddag
igår och då låg min energi på många minus poäng kan jag säga !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0