Happy b-day mom !

Idag fyller kära mor år och de ska självklart firas ! Gick upp halv sex imorse
för att överraska henne med frukost på sängen ! Gjorde pannkakor, är king
på det btw ;), fast när jag var klar och skulle gå in vid halv 7 så visste jag
inte riktigt hur jag skulle kunna väcka mormor som låg på övervåningen
utan att väcka mamma ! Så istället för att sjunga själv sökte jag upp en ja
må hon leva sång på youtube på mobilen och drog på högsta volymen !
Mamma och pappa bara garvade när jag kom in där med den sjukt tunga
brickan med ljus och musik som lät över hela Länna ! Hon fick en jätte fin
bh i mörk lila och prickar från Twilfit och ett par matchande trosor ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0