Skofynd

Blev en riktigt mysig dag, jätte kul att träffa kusinerna ! Eller egentligen är Sara
min kusins barn men eftersom hon är lika gammal som mig brukar vi kalla varandra
kusiner istället ! Men hennes mamma Kikki är en av dom underbaraste människorna
jag känner, hon är alltid så glad och sprallig ! Hoppas att Sara ska upp snart så jag
kan följa med och hälsa på ! Va jätte kul att kolla Erik spela, dock förlorade dom rätt
stort men han och hans killar i lagen va sjukt duktiga ! Kändes som att alla var jättar
haha, typ jätte långa och biffiga, me like .. Dock gillar jag inte lammkött haha ! 

Fyndade ett par sjukt snygga skor i Stockholm här om dan, från
500 till 50 kr ! Helt galet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0