A beautiful love story

Heej snyggingar ! Idag har jag provjobbat på en floristbutik i Stockholm vid
Fridhemsplan, gick jätte bra ! Va på intervju igår och fick provjobba idag vilket
jag inte alls var beredd på så hade varken smink, kläder, tandborste aa ni vet
men sov hos älsklingen och lånade hennes grejer ! När jag kom hem idag va
jag rätt trött, speciellt i fötterna då jag jobbat i klackskor ! Inte något jag kommer
göra igen, iaf inte inom butiksjobb ! Ikväll är syrran och Jacob på besök, imorgon
ska dom flytta till ett hus i Knivsta !

Hade en jätte mysig middag, mamma och pappa berättade om deras
romantiska historia som jag alltid blir lika salig av att höra den men är
alltid nya inpik tillsatta ! Mamma och pappa var båda gifta på olika håll
(från väldigt unga åldrar, typ 20) från första början och det skiljer sig
20 år mellan dom, mamma var faktiskt barnflicka åt mina systrar när
dom var små åt pappa och hans förra fru (inte precis en underbar kvinna,
men de ska vi inte gå in på), sen flera år senare då båda var skilda träffades
dom igen och sens dess har det varit dom ! Så underbart, dock skrev jag
väldigt kortfattat nu !

Nu ska jag gå ner och mysa till en film sen kommer jag nog somna rätt hårt, vet knappt
vad jag skriver just nu, har inte många timmars sömn uppfångat just nu ! Så god natt
min sköna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0