you can do whatever you like with your life

Orka att jag för ett par timmar sedan va svin trött och höll på att somna, nu
är jag istället jätte pigg ! Va på en tiptop träning ikväll, kickade verkligen min
rumpa, armar och ben ! Annars har jag varit på Gränby med mamma, lämnat
in några säljbrev till några butiker och köpt garn ! Yes nu ska det stickas igen,
en halsduk i samma tråkiga svarta garn som förra men jag gillart ! Blir i moss
stickning, bred & rundstickad ! Ska även sticka en mössa till brorsan som fyller
år nästa vecka !

Önskelivet just nu !

* Butikschef för en bra klädesbutik i Stockholm & MK sales director

* Äga en as fin lägenhet i samma hus som Elmina

* Vara grym på gitarr

* Egen bil (stor,svart..)

* Egen hund

* Ha kourtney kardashian kroppen

* Ha en fin kille (krav: lång, smart, rolig, sportig, gentleman, romantisk, självsäker,
fint leende & charmig)

* Ha alla vänner i närheten

* Öppna upp ett hjälphus för djur som är sjuka och i nöd i typ Afrika

* Ha mycket fritid att spendera med vänner, familj & resor 

* Äga ett hus i något varmt fint land skulle inte heller sitta fel när jag ändå håller på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0