Ja vad gör man

Vi är lite osams här hemma om resa ! Pappa vill inte åka på en solsemester
vilket jag vill, eller skulle lätt kunna åka till London men dit ska mamma &
pappa redan åka i dec då mamma fick det i födelsedags present av pappa !
New york ska jag och Elmina åka till 2012 och vill att det är hon som är den
första jag åker med dit ! Paris har vi redan varit i flera gånger .. Känner inte
för att dra till Barcelona för det är inte speciellt varmt där då, jag vill ha värme
och sol ! Gå runt i klänningar och linnen och bli brun ! Suck, om jag hittar en
bra resa till typ Spanien längre ut på en ö där det är varmt och det finns fina
golfbanor så kanske jag kan locka pappa !?

Kom nyligen på att dra en sista minuten till Thailand i två veckor till Tina & Jimmy !
Dock sjukt långt att åka själv, dyr resa fast ändå billigt att bo och äta och vet inte
heller om jag kan eller om dom vill ! Men åh, Thailand i två veckor !! Skulle dock
vilja åka efter jul .. Men vill åka på en rejäl resa innan arbets liver verkligen sätter
igång, för annars kanske de tar ett par år innan jag kan ta ut ledighet för en resa !
Gillar inte de där, att man blir så låst ! Vill kunna bestämma sånt själv .. Allergisk
mot meningen - ja men sånt är livet ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0