Skit i presenterna !

Heey babydoll !

Jag idag - Kan vi inte skippa alla julklappar och presenter i år (fyller år tre dagar
efter jul så det är vad jag menar med presenter) och dra utomlands över nyår ?

Mamma - Jaa, varför inte ?! Va säger du Clas ?

Pappa - Jaa, why not !

Härlig konversation tycker jag ! Så nu ska vi kolla reser istället !! WOHOO, älskar att
åka utomlands med mamma och pappa, känns så tryggt och vi har alltid kul och håller
sams ! Brukar längre inte heller vara sugen på nyår, vill samla ihop alla vänner men
alla gör alltid sina egna planer och då hamnar jag i mitten och någon blir alltid sur att
jag inte valde den ! Så nyårsafton är inte min favorit dag än så länge.. Men fira den
utomlands känns helt rätt, de borde jag försöka göra varje år !

Jag och min fina Tina har försökt planera in en utomlands resa ihop men det är alltid
något som kommer i vägen ! Den här gången va det deras Thailands resa. Jag vill även
åka så länge som möjligt, men mamma och pappa tycker en vecka räcker gott och väl
och Tina planerar ett nyårs firande i hennes föräldrars hus (låter dock väldigt kul) så då
som lilla geniet jag är kommer jag på ideen att åka en vecka och fira med m&p och sen
när dom åker kommer Tina till mig och vi spenderar ytterligare en vecka där !!

Hoppas verkligen på detta ! Behöver en utrensning och massa d-vitamin !







Helt klart bikinikåt just nu ! Finns riktigt fina bikinis på Nelly.com, kikade lite
på klänningar till nyår med, blev lite taggad på nyår nu om vi ska fira i värmen !!
En glittrig vacker maxiklänning skulle inte sitta fel ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0