Utan världens finaste par i en helt månad !!

Helgen va jätte mysig, i Fredags åkte jag & mamma till Stockholm för att
söka jobb, träffa syrran på lunch och leverera MK produkterna och träffa
Sara på fika ! Dock va det jätte strul med tågen, tog typ 3 timmar att
komma hem !! ALDRIG mer tåg under vinterhalvåret !! Lördagen va super
mys, eller den började tuff då jag drömde massa jobbigt men på kvällen
mötte jag upp Tina för shopping på Gränby, käkade kinesiskt & gick på
Breaking dawn ! Filmen var en stor besvikelse dock men annars va kvällen
as mys, dom åkte idag till Thailand ! Saknar dom redan jätte mycket, när
jag skjutsade henne till Gränby (där hennes bil stod) satt vi ytterligare ett
par timmar drygt och pratade ! Shit vad jag skulle vilja dra ner till dom ..

Söndagen blev med jätte mysig, jag och mamma åkte på julmarknad
(den sög) men efter åkte vi till några kompisar på lunch ! På vägen
hem stannade vi till på ett stället som jag har glömt vad det heter men
typ Thuns aktig dock med inredning istället för kläder ! Blev inte dåligt
sugen på att inreda, längtar verkligen till den biten !


Åhh sötnosar va jag önska att jag kunde åka ner till er ! Hoppad ni får en fantastisk
resa, dom får dock inte komma hem som pepparkakor, då tänker jag äta upp dom ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0