Myshelg och hårda paket

Heej sötnos ! Har haft en mysig helg som började redan i Torsdags,
nästan iaf ! Åkte hem till Elmina på kvällen och mös med henne till
Fredag kväll då hon skulle få besök så åkte hem till mina gullungar
Tina & Jimmy i Hallstavik ! Jätte mysigt, kollade film och åt onyttigt.
Idag när jag kom hem va syrran och morbror på besök och jag beslöt
mig för att fira fars dag en dag tidigare ! Han fick en bok och skumtomtar
som är hans favorit godis ! Han blir alltid irriterad att jag kommer med
presenter och hittar på saker varje gång det är något men sån är jag
så han får bara leva med det helt enkelt haha !

På tal om presenter så var jag vid den här tiden förra året i stort sätt klar hälften
av alla julklappar men nu har jag inte ens börjat planera !! LITEE stressad men
får blir många hårda Mary Kay paket i år istället för handgjorda ! På tal om jul
skulle lite snö inte sitta fel nu, de är ju ändå så sjukt kallt och snö är ju inget
annat än underbart ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0