My dream my goal

Går man runt i klädesbutikerna nu blir iaf jag riktigt besviken, både
på kvalitéerna, modellerna och färgerna ! Tycker inte ens dom dyra
kläderna når upp till okej nivå ! Vill man ha något får man göra det
själv. När jag öppnar min butik lovar jag att lyssna på vad folk vill
ha, ha bra kvalité, ha duktiga svenska skräddare som ska får riktigt
bra betalt för sitt slitiga jobb ! Kommer iaf inte ha folk som jag inte
riktigt vet om att sy upp mina kläder, vill ha en bra kontakt med mina
anställda ! Kommer dessutom ha insamlingar för att rädda djuren, iaf
främst, kommer säkert även ha för kvinnor i nöd och barn också ! Jag
älskar tanken att jag får styra allting själv, vet själv hur jag vill bli bemött
när jag går in i en butik och det kommer va mitt främsta krav på mina
anställda att dom är trevliga, glada, hjälpsamma och sociala ! Kommer
verkligen inte bli som någon annan butik, kommer även bli tufft men
det är vad jag vill och vad jag ska göra !!

Ska ha världens vackraste modeller, dom måste dock vara väldigt hälsosamma,
inga pinnsmala tjejer, gärna stora bröst och rumpor i mina catwalks som trivs
med sig själva! Tina & Elmina, vad gör ni om si sådär 8 år ?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0