Lite hårsnack

Imorgon är det dags för frissan ! Är sjukt taggad !! Färgade utväxten idag och
imorgon ska jag klippa och prova på extensions ! Dock är mitt hår nu 61 cm,
så kan ju knappast ta en längd på 60 ?! Är dock rädd att bli besatt i att ha löshår
för tänker inte ha det hela tiden, de sliter för mycket på håret ! Är kul att prova
på men är inte riktigt min grej tror jag, fast kommer säkert bli sjukt snyggt !

Hur ofta växer ett hår egentligen ? Själv har jag mammas gener och
håret växer så man kan faktiskt ibland om man lyssnar riktigt noga
höra att det knakar ! Kan ju knappast klaga men måste färga utväxten
minst en gång varannan vecka annars ser det helt sjukt ut ! Är det
så för alla ? Vissa säger att håret växer lika mycket varje månad
för alla men de tror inte jag, kanske i snitt men tror helt klart att
vissas hår växer snabbare och vissas växer knappt någonting !
Borde bero på gener och självklart hur man mår (asså hur man
äter och mår psykiskt) Men finns inget bättre än ny färgat hår,
det är då jag känner mig som snyggast helt klart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0